byggfrun.blogg.se

Kvinna och Byggherre, japp, det går jättebra! Vi bygger med delad entreprenad och ett arkitektritat lösvirkeshus håller nu på att byggas enligt våra önskemål. Följ med på vår resa!

Köket på plats!

Publicerad 2014-10-07 08:02:00 i Allmänt,

 
Nu har köket kommit på plats, det gick på en dag. Underbart, vi bara älskar det!
 
Men! Det fattades lite saker... Köksleverantören (HTH) ringde mig och frågade om jag visste varför det inte fanns med någon sockel till köket?! Eh, nej, det vet jag inte men jag kan säkert säga att jag förväntade mig att det skulle ingå en sockel. Den fick han bjuda på kan jag säga. Passade på att uppgradera oss ett snäpp till målad sockel för att inte få någon nyansskillnad.
 
Inte nog med det, det fanns inte heller någon skiva på baksidan av vår halvö så man ser nu endast baksidan av stommarna. Kan säga att han fick bjuda på det också. Som tur är så är det inte så lång leveranstid på detta.
 
Även en s.k. avfallslåda hade placerats vid hällen istället för vid diskmaskinen, det var en ren händelse att jag tittade inuti lådorna igår kväll och upptäckte detta. 
 
Nåväl, slutet gott i alla fall:)

Kommentarer

Postat av: Mamma Mindy

Publicerad 2014-10-07 08:03:17

Så skoj med nytt kök :)

Svar: Ja, verkligen! Här är iof allting nytt:)
Byggfrun

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Till bloggens startsida

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela